Rooster

Om je meer persoonlijke aandacht te kunnen geven blijven onze groepslessen beperkt tot een klein aantal deelnemers.

Hieronder vind je het rooster voor Pilates, GYROKINESIS® en Yoga lessen. In onze groeplessen werken wij met maximaal 8 deelnemers. Op deze manier is er altijd voor iedereen persoonlijke aandacht. Wil je deelnemen aan één van onze lessen neem dan contact met ons op via move@fullcirclestudio.nl

MaandagDinsdagWoensdagDonderdagVrijdagZaterdagZondag
09.00
Pilates
Margiet
09.00 - 10.00
Mat / Level 1-2
PilatesPilates ondersteunt ons in ons dagelijks leven door te werken aan een goede houding. Het helpt ons om spierkracht, flexibiliteit, coördinatie en evenwicht te verbeteren.
Vinyasa yoga
Soraya
09.15 - 10.15
Vinyasa yogaVinyasa Yoga is een yogastijl waarbij je werkt aan de opbouw van kracht, flexibiliteit, balans, focus en het verdiepen van de ademhaling en het helpt je geest tot rust te brengen.
09.30
Pilates
Aleida
09.30 - 10.30
Mat / Level 1-2
PilatesPilates ondersteunt ons in ons dagelijks leven door te werken aan een goede houding. Het helpt ons om spierkracht, flexibiliteit, coördinatie en evenwicht te verbeteren.
Pilates
Jeffrey
09.30 - 10.30
Mat / Level 1
PilatesPilates ondersteunt ons in ons dagelijks leven door te werken aan een goede houding. Het helpt ons om spierkracht, flexibiliteit, coördinatie en evenwicht te verbeteren.
Pilates
Jeffrey
09.30 - 10.30
Mat / Level 1
PilatesPilates ondersteunt ons in ons dagelijks leven door te werken aan een goede houding. Het helpt ons om spierkracht, flexibiliteit, coördinatie en evenwicht te verbeteren.
GYROKINESIS®
Aleida
09.30 - 10.30
GYROKINESIS®Deze methode is een doordachte choreografie die is opgebouwd uit verschillende takken van sport, het geeft ruimte in lichaam en geest en kan uitstekend ingezet worden ter preventie van blessures.
10.00
10.30
GYROKINESIS®
Aleida
10.30 - 11.30
Introcursus
GYROKINESIS®Deze methode is een doordachte choreografie die is opgebouwd uit verschillende takken van sport, het geeft ruimte in lichaam en geest en kan uitstekend ingezet worden ter preventie van blessures.
11.00
12.00
Pilates
Aleida
12.00 - 13.00
Mat / level 1
PilatesPilates ondersteunt ons in ons dagelijks leven door te werken aan een goede houding. Het helpt ons om spierkracht, flexibiliteit, coördinatie en evenwicht te verbeteren.
12.30
14.30
Pilates
Jeffrey
14.30 - 15.30
vanaf 28 januari 10x Introductie tot Pilates
PilatesPilates ondersteunt ons in ons dagelijks leven door te werken aan een goede houding. Het helpt ons om spierkracht, flexibiliteit, coördinatie en evenwicht te verbeteren.
15.00
15.30
Pilates
Jeffrey
15.30 - 16.30
Mat / Level 1-2
PilatesPilates ondersteunt ons in ons dagelijks leven door te werken aan een goede houding. Het helpt ons om spierkracht, flexibiliteit, coördinatie en evenwicht te verbeteren.
16.00
18.00
Vinyasa yoga
Soraya
18.15 - 19.15
Vinyasa yogaVinyasa Yoga is een yogastijl waarbij je werkt aan de opbouw van kracht, flexibiliteit, balans, focus en het verdiepen van de ademhaling en het helpt je geest tot rust te brengen.
18.30
Hatha yoga
Kyla
18.30 - 19.30
Hatha yogaTijdens een les Hatha yoga oefen je yogahoudingen die langere tijd worden aangehouden.  Deze oefeningen maken het lichaam soepeler en sterker tegelijkertijd.
Pilates
Jeffrey
18.45 - 19.45
Mat / Level 3
PilatesPilates ondersteunt ons in ons dagelijks leven door te werken aan een goede houding. Het helpt ons om spierkracht, flexibiliteit, coördinatie en evenwicht te verbeteren.

Pilates
Jeffrey
19.45 - 20.45
Mat / Level 1-2
PilatesPilates ondersteunt ons in ons dagelijks leven door te werken aan een goede houding. Het helpt ons om spierkracht, flexibiliteit, coördinatie en evenwicht te verbeteren.
Pilates
Jeffrey
18.45 - 19.45
Mat / Level 1-2
PilatesPilates ondersteunt ons in ons dagelijks leven door te werken aan een goede houding. Het helpt ons om spierkracht, flexibiliteit, coördinatie en evenwicht te verbeteren.

Pilates
Jeffrey
19.45 - 20.45
Mat / Level 1
PilatesPilates ondersteunt ons in ons dagelijks leven door te werken aan een goede houding. Het helpt ons om spierkracht, flexibiliteit, coördinatie en evenwicht te verbeteren.
19.00
Pilates
Wiwit
19.00 - 20.00
mat level 1 & 2
PilatesPilates ondersteunt ons in ons dagelijks leven door te werken aan een goede houding. Het helpt ons om spierkracht, flexibiliteit, coördinatie en evenwicht te verbeteren.
19.30
GYROKINESIS®
Aleida
19.30 - 20.30
GYROKINESIS®Deze methode is een doordachte choreografie die is opgebouwd uit verschillende takken van sport, het geeft ruimte in lichaam en geest en kan uitstekend ingezet worden ter preventie van blessures.

GYROKINESIS®
Aleida
20.25 - 21.25
GYROKINESIS®Deze methode is een doordachte choreografie die is opgebouwd uit verschillende takken van sport, het geeft ruimte in lichaam en geest en kan uitstekend ingezet worden ter preventie van blessures.
Pilates
Aleida
19.30 - 20.30
Mat / Level 1-2
PilatesPilates ondersteunt ons in ons dagelijks leven door te werken aan een goede houding. Het helpt ons om spierkracht, flexibiliteit, coördinatie en evenwicht te verbeteren.
20.00
Hatha yoga
Kyla
20.15 - 21.15
Hatha yogaTijdens een les Hatha yoga oefen je yogahoudingen die langere tijd worden aangehouden.  Deze oefeningen maken het lichaam soepeler en sterker tegelijkertijd.
20.30
21.00

Maandag

Dinsdag

Woensdag

Donderdag

Vrijdag

Zaterdag

Zondag

MaandagDinsdagWoensdagDonderdagVrijdagZaterdagZondag
09.30
GYROKINESIS®
Aleida
09.30 - 10.30
GYROKINESIS®Deze methode is een doordachte choreografie die is opgebouwd uit verschillende takken van sport, het geeft ruimte in lichaam en geest en kan uitstekend ingezet worden ter preventie van blessures.
10.00
10.30
GYROKINESIS®
Aleida
10.30 - 11.30
Introcursus
GYROKINESIS®Deze methode is een doordachte choreografie die is opgebouwd uit verschillende takken van sport, het geeft ruimte in lichaam en geest en kan uitstekend ingezet worden ter preventie van blessures.
11.00
19.30
GYROKINESIS®
Aleida
19.30 - 20.30
GYROKINESIS®Deze methode is een doordachte choreografie die is opgebouwd uit verschillende takken van sport, het geeft ruimte in lichaam en geest en kan uitstekend ingezet worden ter preventie van blessures.

GYROKINESIS®
Aleida
20.25 - 21.25
GYROKINESIS®Deze methode is een doordachte choreografie die is opgebouwd uit verschillende takken van sport, het geeft ruimte in lichaam en geest en kan uitstekend ingezet worden ter preventie van blessures.
20.00
20.30
21.00

Maandag

Vrijdag

Zaterdag

MaandagDinsdagWoensdagDonderdagVrijdagZaterdagZondag
09.00
Pilates
Margiet
09.00 - 10.00
Mat / Level 1-2
PilatesPilates ondersteunt ons in ons dagelijks leven door te werken aan een goede houding. Het helpt ons om spierkracht, flexibiliteit, coördinatie en evenwicht te verbeteren.
09.30
Pilates
Aleida
09.30 - 10.30
Mat / Level 1-2
PilatesPilates ondersteunt ons in ons dagelijks leven door te werken aan een goede houding. Het helpt ons om spierkracht, flexibiliteit, coördinatie en evenwicht te verbeteren.
Pilates
Jeffrey
09.30 - 10.30
Mat / Level 1
PilatesPilates ondersteunt ons in ons dagelijks leven door te werken aan een goede houding. Het helpt ons om spierkracht, flexibiliteit, coördinatie en evenwicht te verbeteren.
Pilates
Jeffrey
09.30 - 10.30
Mat / Level 1
PilatesPilates ondersteunt ons in ons dagelijks leven door te werken aan een goede houding. Het helpt ons om spierkracht, flexibiliteit, coördinatie en evenwicht te verbeteren.
10.00
12.00
Pilates
Aleida
12.00 - 13.00
Mat / level 1
PilatesPilates ondersteunt ons in ons dagelijks leven door te werken aan een goede houding. Het helpt ons om spierkracht, flexibiliteit, coördinatie en evenwicht te verbeteren.
12.30
14.30
Pilates
Jeffrey
14.30 - 15.30
vanaf 28 januari 10x Introductie tot Pilates
PilatesPilates ondersteunt ons in ons dagelijks leven door te werken aan een goede houding. Het helpt ons om spierkracht, flexibiliteit, coördinatie en evenwicht te verbeteren.
15.00
15.30
Pilates
Jeffrey
15.30 - 16.30
Mat / Level 1-2
PilatesPilates ondersteunt ons in ons dagelijks leven door te werken aan een goede houding. Het helpt ons om spierkracht, flexibiliteit, coördinatie en evenwicht te verbeteren.
16.00
18.30
Pilates
Jeffrey
18.45 - 19.45
Mat / Level 3
PilatesPilates ondersteunt ons in ons dagelijks leven door te werken aan een goede houding. Het helpt ons om spierkracht, flexibiliteit, coördinatie en evenwicht te verbeteren.

Pilates
Jeffrey
19.45 - 20.45
Mat / Level 1-2
PilatesPilates ondersteunt ons in ons dagelijks leven door te werken aan een goede houding. Het helpt ons om spierkracht, flexibiliteit, coördinatie en evenwicht te verbeteren.
Pilates
Jeffrey
18.45 - 19.45
Mat / Level 1-2
PilatesPilates ondersteunt ons in ons dagelijks leven door te werken aan een goede houding. Het helpt ons om spierkracht, flexibiliteit, coördinatie en evenwicht te verbeteren.

Pilates
Jeffrey
19.45 - 20.45
Mat / Level 1
PilatesPilates ondersteunt ons in ons dagelijks leven door te werken aan een goede houding. Het helpt ons om spierkracht, flexibiliteit, coördinatie en evenwicht te verbeteren.
19.00
Pilates
Wiwit
19.00 - 20.00
mat level 1 & 2
PilatesPilates ondersteunt ons in ons dagelijks leven door te werken aan een goede houding. Het helpt ons om spierkracht, flexibiliteit, coördinatie en evenwicht te verbeteren.
19.30
Pilates
Aleida
19.30 - 20.30
Mat / Level 1-2
PilatesPilates ondersteunt ons in ons dagelijks leven door te werken aan een goede houding. Het helpt ons om spierkracht, flexibiliteit, coördinatie en evenwicht te verbeteren.
20.00
20.30

Maandag

Dinsdag

Woensdag

Donderdag

Vrijdag

Zaterdag

Zondag

MaandagDinsdagWoensdagDonderdagVrijdagZaterdagZondag
09.00
Vinyasa yoga
Soraya
09.15 - 10.15
Vinyasa yogaVinyasa Yoga is een yogastijl waarbij je werkt aan de opbouw van kracht, flexibiliteit, balans, focus en het verdiepen van de ademhaling en het helpt je geest tot rust te brengen.
09.30
10.00
18.00
Vinyasa yoga
Soraya
18.15 - 19.15
Vinyasa yogaVinyasa Yoga is een yogastijl waarbij je werkt aan de opbouw van kracht, flexibiliteit, balans, focus en het verdiepen van de ademhaling en het helpt je geest tot rust te brengen.
18.30
Hatha yoga
Kyla
18.30 - 19.30
Hatha yogaTijdens een les Hatha yoga oefen je yogahoudingen die langere tijd worden aangehouden.  Deze oefeningen maken het lichaam soepeler en sterker tegelijkertijd.
19.00
20.00
Hatha yoga
Kyla
20.15 - 21.15
Hatha yogaTijdens een les Hatha yoga oefen je yogahoudingen die langere tijd worden aangehouden.  Deze oefeningen maken het lichaam soepeler en sterker tegelijkertijd.
20.30
21.00

Maandag

Dinsdag

Woensdag

Zaterdag

No lessen available!